Leeg je hoofd, lucht je hart
Praten, lachen, klagen of huilen omdat je ouders gescheiden zijn kan hieronder. Andere kinderen en jongeren zaten in dezelfde situatie als jij en hebben dus heel veel wijze raad voor je. Of misschien heb jij wel goede tip voor iemand en wil je reageren onder een berichtje? 💬
4397 vragen
Sorteer op

Zoek op het forum naar vragen van anderen
Wat gebeurt er allemaal?
, jaar
Ik heb een vraag, mijn ouders gaaan uit elkaar en ik ben er best verdrietig over. Ik weet ook niet wat er nu allemaal gaat gebeuren. Zou iemand mij advies willen geven?
Wat gebeurt er allemaal?
, jaar
Ik heb een vraag, mijn ouders gaaan uit elkaar en ik ben er best verdrietig over. Ik weet ook niet wat er nu allemaal gaat gebeuren. Zou iemand mij advies willen geven?
Twijfel woonplaats
, jaar
Twijfel over woonplaats.
Hoi ik twijfel erover bij wie ik ga woonen ik weet nu 1 week anderhalf week dat mijn ouders gaan schijden en ik heb al de keuze bij wie ik wil woonen maar dat vind ik heel lastig met mijn moeder heb ik vaak ruzie maar ook een heele slegte bant maar met mijn vader een hele goede en veel minder ruisie en hij heeft geen werk dus hij is de heele tijd thuis. Ik dagt zelf over bij papa woonen en welneer mama vrij is gewoon lanks koomen of slaapen. Maar ik vind het heel lastig dus ik zouw heel graag horen wat jullie hebben gedaan/zouden doen
groetjes Floyd.
Twijfel woonplaats
, jaar
Twijfel over woonplaats.
Hoi ik twijfel erover bij wie ik ga woonen ik weet nu 1 week anderhalf week dat mijn ouders gaan schijden en ik heb al de keuze bij wie ik wil woonen maar dat vind ik heel lastig met mijn moeder heb ik vaak ruzie maar ook een heele slegte bant maar met mijn vader een hele goede en veel minder ruisie en hij heeft geen werk dus hij is de heele tijd thuis. Ik dagt zelf over bij papa woonen en welneer mama vrij is gewoon lanks koomen of slaapen. Maar ik vind het heel lastig dus ik zouw heel graag horen wat jullie hebben gedaan/zouden doen
groetjes Floyd.
Was je verdrietig?
, jaar
Was jij heel erg verdrietig
Was je verdrietig?
, jaar
Was jij heel erg verdrietig
Ik wil papa zien
, jaar
Ik ben verdrietig en ik ben bij mama maar ik wil papa zien maar kan niet
Ik wil papa zien
, jaar
Ik ben verdrietig en ik ben bij mama maar ik wil papa zien maar kan niet
Als ik ziek ben
, jaar
wat als ik ziek ben dan moeten ze allebei kunnen komen maar wat als mama de hele tijd bij me wil zijn en papa wil mama niet zien wat dan
Als ik ziek ben
, jaar
wat als ik ziek ben dan moeten ze allebei kunnen komen maar wat als mama de hele tijd bij me wil zijn en papa wil mama niet zien wat dan
Stiefzusje
, jaar
Ik heb een vraag: ik heb een stiefzusje van negen en ik kan niet zo vaak alleen zijn want zij wil alleen maar bij mij zijn wat moet ik doen?
Stiefzusje
, jaar
Ik heb een vraag: ik heb een stiefzusje van negen en ik kan niet zo vaak alleen zijn want zij wil alleen maar bij mij zijn wat moet ik doen?
Zelf al beslissen
, jaar
Hoi ik Iris en ik van 13 jaar. Ik heb gescheiden ouders sinds ik 6 ben. En ga om de week naar mijn vader en moeder. En dat is best irritant. Want ik kan het niet zo goed vinden met mijn vader. Hij schreeuwt vaak en soms ben ik bang dat hij me iets aan wil doen. Kan ik zelf al beslissen of ik om het weekend naar mijn vader mag?
Ps: er valt niet met mijn vader een normaal gesprek hier over te voeren
Zelf al beslissen
, jaar
Hoi ik Iris en ik van 13 jaar. Ik heb gescheiden ouders sinds ik 6 ben. En ga om de week naar mijn vader en moeder. En dat is best irritant. Want ik kan het niet zo goed vinden met mijn vader. Hij schreeuwt vaak en soms ben ik bang dat hij me iets aan wil doen. Kan ik zelf al beslissen of ik om het weekend naar mijn vader mag?
Ps: er valt niet met mijn vader een normaal gesprek hier over te voeren
Papa vertellen buddy
, jaar
Hallo ik heb een vraag moet ik het aan papa vertellen dat ik een buddy heb aangevraagd want als papa er achter komt heb ik een groot probleem.
Papa vertellen buddy
, jaar
Hallo ik heb een vraag moet ik het aan papa vertellen dat ik een buddy heb aangevraagd want als papa er achter komt heb ik een groot probleem.
Normaal?
, jaar
Is het normaal als ik in de kelder word opgesloten?
Normaal?
, jaar
Is het normaal als ik in de kelder word opgesloten?
Brief aan rechter
, jaar
hallo allemaal ik ben Robin en ik ben 13 jaar
in 2014 ben ik door mijn moeder vrijwillig(wat tijdelijk zou moeten zijn)uit huis gegaan en bij mijn oom en tante gaan wonen (broer van vader) mijn vader heeft in 2010 zelfmoord gepleegd en daarna ging het even niet goed met mijn moeder vandaar..helaas kon ik niet bij mijn oom en tante blijven omdat er veel ruzie was en ze niet meer voor mij wilden zorgen daarom moest ik in februari 2019 daar heel snel weg..omdat dit binnen een paar weken moest ben ik door jeugdzorg in een gezinshuis in ### geplaatst (terwijl mijn moeder in *** woont)omdat ze vonden dat ik gedragsproblemen had (adhd) ik had het daar redelijk naar mijn zin
nu hebben we 2 weken geleden gehoord dat dit gezinshuis dicht gaat per 1 september en jeugdzorg wil mij nu weer in een ander gezinshuis plaatsen..ik wil heel graag terug naar mijn moeder want het gaat al jaren goed met haar en mij..ik heb inmiddels medicatie voor adhd en heb geen gedragsproblemen meer..mijn moeder vecht al jaren om mij terug te krijgen maar ~~~ blijft voet bij stuk houden
nu hebben we nog maar 5 en halve week voor het huis sluit en mag ik weer niet naar mijn moeder..mijn moeder gaat dus weer naar de rechter
als ik echt niet meer naar huis mag dan wil ik graag bij de ouders van de vriendin van mijn moeder wonen die ook heel graag voor mij willen gaan zorgen
nu moet ik een brief gaan schrijven aan de rechter en wil ik vragen of ik daar hulp bij kan krijgen via hier groetjes Robin.
Brief aan rechter
, jaar
hallo allemaal ik ben Robin en ik ben 13 jaar
in 2014 ben ik door mijn moeder vrijwillig(wat tijdelijk zou moeten zijn)uit huis gegaan en bij mijn oom en tante gaan wonen (broer van vader) mijn vader heeft in 2010 zelfmoord gepleegd en daarna ging het even niet goed met mijn moeder vandaar..helaas kon ik niet bij mijn oom en tante blijven omdat er veel ruzie was en ze niet meer voor mij wilden zorgen daarom moest ik in februari 2019 daar heel snel weg..omdat dit binnen een paar weken moest ben ik door jeugdzorg in een gezinshuis in ### geplaatst (terwijl mijn moeder in *** woont)omdat ze vonden dat ik gedragsproblemen had (adhd) ik had het daar redelijk naar mijn zin
nu hebben we 2 weken geleden gehoord dat dit gezinshuis dicht gaat per 1 september en jeugdzorg wil mij nu weer in een ander gezinshuis plaatsen..ik wil heel graag terug naar mijn moeder want het gaat al jaren goed met haar en mij..ik heb inmiddels medicatie voor adhd en heb geen gedragsproblemen meer..mijn moeder vecht al jaren om mij terug te krijgen maar ~~~ blijft voet bij stuk houden
nu hebben we nog maar 5 en halve week voor het huis sluit en mag ik weer niet naar mijn moeder..mijn moeder gaat dus weer naar de rechter
als ik echt niet meer naar huis mag dan wil ik graag bij de ouders van de vriendin van mijn moeder wonen die ook heel graag voor mij willen gaan zorgen
nu moet ik een brief gaan schrijven aan de rechter en wil ik vragen of ik daar hulp bij kan krijgen via hier groetjes Robin.

4